Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu

Social Icons

Popular Posts

Subscribe Via Email

Sign up for our newsletter, and well send you news and tutorials on web design, coding, business, and more! You'll also receive these great gifts:

sobota, 3 września 2016

Nie zostałem co prawda nominowany ale Ada z bloga http://vanillaplan.blogspot.com/ napisała że chętni mogą dołączyć więc dołączę :)

1. Piszesz książkę o własnym życiu. Jaką sentencją, mottem byś ją rozpoczęła?
2. Twoja piosenka dzieciństwa?
3. Co jest Twoim motorem do działania?
4. Jakie miejsce ze świata bajek z chęcią byś odwiedziła?
5. Z kim chciałabyś przeprowadzić wywiad?
6. Książka/serial/film, do której/którego z początku byłaś sceptycznie nastawiona, a który(a) skradł(a) Twoje serce?
7. Idziesz na casting do Masterchef. Jakim daniem spróbujesz zdobyć serca jurorów?
8. Czy jest taki język obcy , który chciałabyś znać? Jak tak to jaki?
9. Wolisz słuchać czy być słuchanym?
10. Jakie masz podejście do małych, osobistych porażek?
11. Jakie są według Ciebie najpiękniejsze słowa, którymi można obdarować drugą osobę?

1. Tu by trzeba dodać że jestem całkowitym pisarskim beztalenciem, więc nie wiem czy książkę bym potrafił napisać, ale kieruje się w życiu zasadą ,,że nie należy się poddawać choćby wszystko już straciło sens, tylko należy dążyć do celu i wierzyć że się uda" (Nie pisałem o tym co prawda ale nie jestem zbyt ,,religjiną osobą dlatego w te ,,sfery" ciężko mi uwierzyć, ale tu mi chodzi o wiarę w siebie, w swoje umiejętności)

2. Mojego wczesnego dzieciństwa to pamiętam że nuciłem ,,wlazł kotek na płotek" haha :D 

3.Do działania napędza mnie świadomość że coś korzystnego mogę osiągnąć jak i dla siebie tak i dla bliskiej osoby, wtedy mam tą ,, energie" do działania, zazwyczaj jest to uśmiech drugiej osoby który sprawie tym co wykonam.

4.Myślę że można to podciągnąć pod bajkę-wszak i produkcja Disneya. Chciałbym przeżyć przygodę u boku Kapitana ,,Jacka Sparrowa" Z Piraci z Karaibów.

5. Nigdy nad tym nie myślałem, ale po ostatnich zmianach  w moim życiu myślę że byłby to Doktor Colin Campbell.

6. ,,Chłopiec w pasiastej koszuli" film ten może nie tyle co skradł moje serce ale to był pierwszy film który mnie poruszył i uświadomił co przeżywali Ci biedni mordowani ludzie, a drugi to ,,Katyń" Andrzeja Wajdy. Wcześniej miałem to gdzieś- bo przecież dawno i i mnie to nie dotyczy a przecież to było jak by nie patrzył niedawno i niestety Ci ludzie nie zasłużyli na to. Chwila-na takie coś nikt sobie nie zasłużył.

7.To sam w to nie wierzę bo strasznie niezdecydowany jestem ale myślę że to by było aromatyczne łagodne curry z ciecierzycy i kalafiora w mleczku kokosowym, a do tego pikantne placuszki z płatków owsianych i chia z salsą z awokado, pomidorów i czosnku z świeżo mielonym pieprzem.

8.Napewno chciałbym znać angielski(by się nie męczyć w szkole) A tak to od zawsze podoba mi się język Włoski :)

9.Jeśli ktoś ciekawie mówi to wolę słuchać :)

10. Zamknąć oczy, wziąć głęboki oddech i iść do przodu. 

11.Kocham Cię- Ale pod warunkiem że popłyną z głębi serca a nie zostaną rzucone na ,,wiatr"



6 komentarzy:

  1. Cieszę się, że odpowiedziałeś na pytania, ponieważ mogłam dowiedzieć się czegoś o Tobie :) A na Sparrowa to musiałbyś uważać bo jeszcze wpędziłby Cię w kłopoty ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udobruchałbym go fistaszkami albo nieznanym mu masłem orzechowym z fistaszków :D

      Usuń
  2. Miło mi, że odpowiedziałeś na moje pytania! Sentencja z pięknym przesłaniem. Takie zdanie powinno dotrzeć do każdego! Dziękuję za przypomnienie mi o filmie pt. ,,Chłopiec w pasiastej piżamie" Postaram się go obejrzeć w najbliższym czasie.
    Już sobie wyobrażam tę eksplozję smaku ^^ Często robię takie curry, ale nigdy nie połączyłam go z pikantnymi placuszkami i salsą. Coś czuję, że jesteś dobrym kucharzem :)
    Cieszę się, że dołączyłeś do LBA, Twoje odpowiedzi są przemyślane i bardzo interesujące! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie dowiedzieć się o Tobie tylu ciekawych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kiedyś sceptycznie byłam nastawiona do "The vampire diaries", "Plotkary", "Seksu w wielkim mieście", "Gry o tron". Wszystkie te seriale po pewnym czasie pokochałam!
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń