Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu

Social Icons

Popular Posts

Subscribe Via Email

Sign up for our newsletter, and well send you news and tutorials on web design, coding, business, and more! You'll also receive these great gifts:

czwartek, 26 maja 2016

Dziś podzielę się z wami paroma faktami o sobie a więc zapraszam jeśli chcecie się dowiedzieć o mnie coś więcej.

1.Nie przepadam za sportami drużynowymi.
2.Lubię jeździć na rowerze, oraz grać w badmintona,
3.Lubię tworzyć nowe smaki w kuchnii,
4.Nie wyobrażam sobie dnia bez warzyw i owoców,
5.Jestem ciepłolubny,
6.Nie koniecznie zgadzam się z kazaniami w kościele dlatego rzadko tam bywam,
7.Staram się nie oglądać wiadomości zwłaszcza o polityce gdyż to co się tam odpier... przechodzi ludzkie pojęcie,
8.Interesuję się i lubię historię,
9.Jestem zdania, że najpierw praca, później odpoczynek,
10.Lubię ostre i wytrawne smaki,
11.Staram się nie planować przyszłego życia,
12.Jestem typem zbieracza ,,wszystko się przyda" :D,
13.Jako dziecko prenumerowałem Kaczora Donalda,
14.Łatwiej nawiązuje kontakt z dorosłymi niż swoimi rówieśnikami,
15.Pomagam często rodzicom w kuchnii,
16.Lubię elementy kuchni śródziemnomorskiej, meksykańskiej oraz chińskiej,
17.Nie przepadam za naszymi wschodnimi i zachodnimi sąsiadami,
18.Często mam wrażenie że jestem nie na czasie z obecnymi tekstami i zwyczajami obecnymi u moich rówieśników,
19.Nie mam nałogów(Prócz kawy)
20.Moim domowym zwierzątkiem jest świnka morska o imieniu Władek.
21.Nie potrafię ładnie rysować,
22.Nie mam zdolności do języków obcych,
23.Nie przepadam za robieniem sobie zdjęć, zwłaszcza selfie,
24. Mam brata młodszego ode mnie o 9 lat,
25.Rzadko pjię alkohol(nawet okazyjnie unikam), Jedynie przepadam za wytrawym winem.

Jeśli coś chcielibyście się dowiedzieć zapraszam do pytań w komentarzach :)

5 komentarzy:


  1. Lubię takie posty - kilka punktów można przypisać do mnie miedzy innymi ten z rowerem, pomaganiem w kuchni (u mnie jest tak, że wyręczam mamę) barkiem umiejętności rysowania, języków, uwielbieniem do owoców i warzyw, czy "Jestem zdania, że najpierw praca, później odpoczynek," - to od małego... wracałam ze szkoły, obiad, lekcje, nauka i dopiero potem odpoczywałam ;) Od małego łatwiej dogadywałam się ze starszymi i to czasem o wiele starszymi (majac 18 lat byłam w szpitalu i leżałam na oddziale z babciami i świetnie z nimi spędziłam czas - śmiałyśmy się, zartowałyśmy itp.)

    Ja już przygotowałam post 50 faktów o mnie :D Szybko go napisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybacz moją wredność, ale dopisałabym jeszcze "język polski nie jest moją mocną stroną" :D
    Oj, zgadzam się m.in. co do kawy czy jedzenia warzyw i owoców. Za to historia była jednym z najmniej lubianych przeze mnie przedmiotów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz Fakt 26.Robię katastrofalne błędy w ortografii i pisowni... i brzydko piszę-Jak lekarz! :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że nie wziąłeś tego do siebie ;D Tak już mam, że jako nauczyciel z wykształcenia, zwracam uwagę na takie rzeczy :)

      Usuń
    3. Iwonka, nauczyciel mi to mówi na każdej lekcji xD

      Usuń