Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu

Social Icons

Popular Posts

Subscribe Via Email

Sign up for our newsletter, and well send you news and tutorials on web design, coding, business, and more! You'll also receive these great gifts:

środa, 31 sierpnia 2016

Ale ten czas zleciał szybko, może wiele osób się ździwi ale równie szybko co ten rok szkolny. Nigdy nie lubiłem szkoły, dopiero ten rok, nowi ludzie i klimat dały mi poczucie swobody i luzu. Co prawda ja nie jestem jakiś mistrz towarzystwa, bo wybieram sobie 3-4 osoby i tylko z nimi spędzam czas na przerwach, lekcjach, reszta jest dla mnie ,,neutralna"  Szkoła się zacznie czyli nauka i nauka(eheeeem xD) A więc trzeba energii- dużo energii najlepiej w postaci węglowodanów i zdrowych tłuszczów(wszak wiadomo że białko może się zamienić w glukozę, ale po co? skoro jego rola jest budująco-regulująca).

Potrzebujemy:
*100g płatków owsianych,
*100g dmuchanego amarantusa,
*Po 2 łyżki: Maku, sezamu, kruszonego kakaowca
*parę orzeszków ziemnych podprażonych w syropie daktylowym**,
*czubata łyżka tahini,
*50ml mleka roślinnego lub wody,
*4 łyżki syropu daktylowego/z agawy, klonowego/miodu(do smaku),
*Ja dałem jeszcze garść wytłoczyn po robieniu mleka kokosowego(wysuszone na mąkę, a jedno ciastko jest prawie w całości z nich)


Wszystkie składniki prócz orzeszków mieszamy, formuujemy łyżką ciastka na papierze do pieczenia, na wierzch każdego ciastka wciskamy po orzeszku. Pieczemy w 180 stopniach ok 25-30minut. Smacznego! :)

Orzeszki ziemne(garstka) wrzucamy na gorącą patelnię i prażymy chwilke i dajemy 2-3łyżki syropu daktylowego i opcjonalnie jak mamy z pół łyżeczki masła orzechowego smooth i mieszamy do obtoczenie i wykładamy do miseczki by ich nie spalić :)


4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie przesadzajmy, wyglądowo to tragedia z dużej T ale w smaku to poezja z ogrooomnej P :P

      Usuń
    2. Szukasz dziury w calym :P

      Usuń
  2. Może nie wyszły idealne w kształcie, ale w ich cudowny smak nie wątpię ;)

    OdpowiedzUsuń