Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu

Social Icons

Popular Posts

Subscribe Via Email

Sign up for our newsletter, and well send you news and tutorials on web design, coding, business, and more! You'll also receive these great gifts:

sobota, 26 listopada 2016

Ostatnie dni były dniami stresu i nerwów-niewidzieć czemu bo właściwie to niepowinienem się przejmować czymś, co wgl nie miało mieć wpływu na moją sytuację ale jednak prawdopodobnie będzie miało. A więc; Pamiętacie jak mówiłem że przygotowywuje się do olimpiady? Tak więc zająłem miejsce na podium w w rankingu 3-4 województw i prawdopodobnie wezmę udział w etapie ogólnopolskim. :D Nieźle nie, zwłaszcza że chyba będę jedyny z swojej szkoły .
Tak się zastanawiałem jak na blogu kogoś kto lubi czekoladę nie ma przepisu jak radziły sobie nasze mamy i babcie gdy takowa czekolada była na karteczki? Otóż sporządzały bloki czekoladowe :) 

*250 g mleka w proszku(u mnie granulowane),
*pół szklanki mleka 2-3.%
*większe pół szklanki cukru,
*200g masła,
*3-4 łyżki kakao,
*40g ryżu preparowanego, orzechy.

Mleko, masło, cukier i kakao podgrzewamy do zagotowania i rozpuszczenia składników, zdejmujemy z gazu i miksując dodajemy stopniowo mleko w proszku. Wsypujemy ryż, bakalie i mieszamy łyżką, wykładamy do formy(może być keksówka) wyłożonej papierem i ugniatamy, Odstawiamy do lodówki na ok 2-3 godziny. Smacznego :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz