Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu

Social Icons

Popular Posts

Subscribe Via Email

Sign up for our newsletter, and well send you news and tutorials on web design, coding, business, and more! You'll also receive these great gifts:

czwartek, 27 października 2016


Kocham serniki, lecz jedząc ciągle tradycyjny to ja nie zmieściłbym się w drzwi a waga by zwariowała :D. Więc pokombinowałem z taką wersją.

Potrzebujemy:
*500g twarogu półtłustego lub chudego,
*120 ml mleka,
*duży budyń krówka lub toffi,(inny budyń=inny smak)
*łyżka miodu,
*łyżka oleju kokosowego,
*2 jajka,
*stewia do smaku.

Na polewę
40ggorzkiej czekolady
*łyżka mleka,
*łyżeczka oleju kokosowego,
*trochę płatków migdałowych
*trochę domowego karmelu( ja robiłem z kremówki, i cukru oraz soli, przepis zamieszczę)


Twaróg, miód, budyń, jaja, mleko, stewię i olej kokosowy umieszczemy w garnku, blendujemy na gładką masę. Ciągle mieszając doprowadzamy do zagotowania i gotujemy 5-10 minut. przekładamy do formy(u mnie 18x10 cm).

Czekoladę rozpuszczamy, dajemy mleko i olej kokosowy, mieszamy, smarujemy powierzchnię sernika, posypujemy płatkami i polewamy karmelem.  Odstawiamy do lodówki na conajmniej 5h Smacznego :)

3 komentarze:

  1. Brakuje mi Twoich przepisów :) Karmelowego sernika jeszcze nie jadłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi niestety brakuje wolnego czasu, aczkolwiek wystarczy zamienić budyń na inny smak. Spodziewaj się ciasteczek drożdżowych z jabłkiem/brzoskwinią, zawjiasów bakaliowych, chlebka bananowego, salcesonu z konserwą(konserwa to rodzaj syropu :P) i sam nwm jeszcze :D może wymyślę jakieś ciasto przekładane b.c w kubeczku z dynią :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, kilka razy robiłyśmy i 75% serniki nam się ważyły :P

    OdpowiedzUsuń