Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu

Social Icons

Popular Posts

Subscribe Via Email

Sign up for our newsletter, and well send you news and tutorials on web design, coding, business, and more! You'll also receive these great gifts:

wtorek, 10 maja 2016

Ostatnio czytając blogi naszło mnie na takie połączenie i przy okazji pieczenia buraków postanowiłem upiec również pietruszkę i cebulkę by później to połączyć...

Potrzebujemy:
*Pół szklanki suchej soczewicy(zielona u mnie)
*Jedna pieczona pietruszka(spora)
*Duża cebulka
*łyżka ziaren słonecznika
*łyżka+ (ja dawałem do ulubionej konsystencji ale łyżka to minimum dla przyswojenia wartości odżywczych)
*kopiasta łyżka wiórek kokosowych.
*Przyprawy(słodka, ostra papryczka, pieprz, sól, oregano)

Soczewice gotujemy z dodatkiem wiórek w szklance nieosolonej wody ok 20 min. Pietruszke i cebulkę posypujemy solą i zawjiamy w folie aluminiową i pieczemy 40minut w 200 stopniach celsjusza. Wszystko wrzucamy do miseczki, blendujemy na gładką masę, próbujemy i dosmaczamy.
Dodam że mój tata dostał kanapki z nią i pasztetem i pytał gdzie kupiłem dobry pasztet taki wskazując na paste:P
Sprawdza się z grzankami, tortillą i krakersami oraz waflami ryżowymi.
Smacznego! :)


2 komentarze: