Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu

Social Icons

Popular Posts

Subscribe Via Email

Sign up for our newsletter, and well send you news and tutorials on web design, coding, business, and more! You'll also receive these great gifts:

wtorek, 10 maja 2016

Witam jestem Mateusz, uczeń technikum gastronomicznego lat 17. Prócz tego lubię jeździć na rowerze oraz czasem pobiegać, nie wyobrażam sobie dnia na kanapie. Lubię zdrowo gotować oraz tworzyć i komponować nowe smaki i połączenia. Interesuje się wegetarianizmem i dąże by nim zostać, lecz powoli. Blog ten zakładam w celu podzielenia się przepisami, może jakieś recenzje produktów i często używanych przeze mnie rzeczy także nie będzie on całkowicie kulinarny. Pytajcie w komentarzach. :)


2 komentarze:

  1. Witam :) Cieszę się, że założyłeś bloga - nie wiedziałam, że jesteś uczniem szkoły gastronomicznej :) Będzie z Ciebie kucharz :) Nie mogę doczekać się Twoich inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie napisałem tego ale jestem na profilu-Technolog żywności i to bardzie związane jest z opracowywaniem i wdrażaniem receptur do produkcji, monitorowanie produkcji, badanie jakości. Ale bardzo związane wszystko głównie z branżą cukierniczą i piekarniczą. :)

    OdpowiedzUsuń