Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu

Social Icons

Popular Posts

Subscribe Via Email

Sign up for our newsletter, and well send you news and tutorials on web design, coding, business, and more! You'll also receive these great gifts:

sobota, 23 lipca 2016

Dziś pierwszy po pracy na nocną zmianę i powiem wam że lekko się nie wyspałem ale myślałem że będzie gorzej, atmosfera całkiem sympatyczna, stali pracownicy dają instrukcje co i jak. Myślałem że sobie nie dam rady a tu proszę :). Najlepsza zaleta to to że mam mniej niż 5 minut rowerem tam :)

Tym razem kolejna odsłona recenzji wegetariańskiego jedzenia.

 Tym razem padło na ciecierzycę w warzywach firmy Międzychód zakupionej w Biedronce. Co jest naprawdę plusem że wśród tych kiełbas i pulpetów można dostrzec coś dla wegan i wegetarian np w podróż lub na szybki obiad. Po otwarciu poczułem gulaszowo-warzywny intensywny aromat. Po spróbowaniu lekki szok gdyż smak przypomniał mi...pulpety ze słoika w sosie które jadłem dawniej gdy byłem mięsożerny xD. Na szczęście całość jest smaczna i sytna lecz przysłona. Idealnie pasuje jako dodatek do obiadu wraz z pieczywem lub kaszą czy ziemniakami i surówką. Na co dzień jednakże wolę świeżą cieciorkę ale na wyjazdy ta jest super, bo opcjonalnie możemy ją zjeść nawet na zimno:) 

Skład przedstawia się całkiem ciekawie: woda, marchew (22%), papryka czerwona (20%), ciecierzyca suche ziarno (14%), cebula (10%), koncentrat pomidorowy (3,6%), mąka pszenna (zawiera gluten), sól, czosnek (0,8%), olej roślinny rzepakowy, zioła, przyprawy, warzywa suszone (cebula, marchew, pasternak, seler, por, pietruszka). 

W ofercie producenta wyszukamy także inne bezmięsne posiłki w słoiku: http://www.twojmiedzychod.pl/#Nasze-produkty


Cena: Nie pamiętam
Gdzie?: Biedronka, widziałem też w Delikatesy Centrum
Skład:8/10
Smak: 8/10
Razem:7/10





4 komentarze:

  1. Czytałam różne opinie o tym produkcie - większości nie smakuje ale jak kto lubi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto lubi :) Prawda jest taka że głodnemu nie smak w głowie :P A podkreślam że na codzień lepiej zrobic codzień ciecierzyce na 1000 nowych sposobów :D

      Usuń
    2. A to dobrze wiem :)

      Gdzie pracujesz? ;)

      Usuń
    3. W piekarnio-cukiernii :)

      Usuń