Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu

Social Icons

Popular Posts

Subscribe Via Email

Sign up for our newsletter, and well send you news and tutorials on web design, coding, business, and more! You'll also receive these great gifts:

środa, 6 lipca 2016

Jak tam u was wakacje mijają? U mnie narazie delikatnie i mi to pasuje ale już we wtorek jadę nad morze. Więc może będzie jakaś fotorelacja. Wczoraj zaglądam do lodówki i przypomniał mi się wielki brokuł, którego kupiłem, oraz pudełko z hummusem paprykowym mojej roboty, i postanowiłem uczynić taką sałatkę.

Potrzebujemy:
*150g brokułu,
*duży pomidor,
*1/4 dużej papryki,
*2 pieczarki,
*ogórek małosolny,
*parę listków sałaty(lodowa u mnie)
*łyżka ulubionego oleju,
*ocet winny lub sok z cytryny, do skropienia sałaty.
*ulubiony hummus wg uznania(4-5łyżek)

Wykonanie:
Warzywa myjemy, brokuła gotujemy na parze, pieczarki kroimy w plasterki i podsmażamy. Pomidora, ogórka i paprykę kroimy w kostkę. Sałatę rwiemy na strzępy, dodajemy octu i warzywa, mieszamy. Brokuła przelewamy zimną wodą i rozdrabniamy, dajemy do sałatki, doprawiamy ewentualnie solą i pieprzem. Mieszamy. Z hummusu formujemy małe kulki(jak mini mozzarella) i układamy na sałatce. Całość polewamy olejem i opcjonalnie posypujemy ulubionymi ziarnami/orzechami. Smacznego! :)

1 komentarz: