Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu

Social Icons

Popular Posts

Subscribe Via Email

Sign up for our newsletter, and well send you news and tutorials on web design, coding, business, and more! You'll also receive these great gifts:

wtorek, 5 lipca 2016

Jak wiecie jestem miłośnikiem domowych past roślinnych, zwłaszcza hummusu, aczkolwiek kupny wersja z suszonymi pomidorami również mi bardzo smakował. Ostatnimi czasy bardzo ciężko mi sobie wyobrazić żeby nie było jakiegoś smarowidła lub strączka, czy warzywa gotowego do przekształcenia go w pyszną pastę. Dziś zrobiłem w sumie już drugi raz hummus z pieczoną papryką i chciałbym się podzielić nim. :)

Potrzebujemy:
*150g ugotowanej ciecierzycy(tylko tyle miałem),
*pół dużej upieczonej papryki czerwonej*
*duży lub dwa małe ząbki czosnku,
*3 płaskie łyżki tahini,
*sok z połowy cytryny,
*Przyprawy(sól, pieprz, słodka i ostra papryka w proszku, zioła prowansalskie, kumin do smaku)
*2-3 łyżki zimnej wody.

*paprykę należy podzielić na ćwiartki, umyć i piec 20-30 minut w piekarniku rozgrzanym do 200-stu stopni.

Ciecierzycę i resztę składników umieszczamy w naczyniu do blendowania i miksujemy do uzyskania gładkiej konsystencji, dodając opcjonalnie wodę :).
Ja nie daję zawszę oliwy, gdyż jak jem hummus do warzyw wolę go polać po wierzchu i czuć pełny aromat oliwy. Smacznego.

Inspiracja: Klik

2 komentarze: