Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu

Social Icons

Popular Posts

Subscribe Via Email

Sign up for our newsletter, and well send you news and tutorials on web design, coding, business, and more! You'll also receive these great gifts:

wtorek, 19 lipca 2016

Taaa... ledwie wrócił już brudzi gary ale to taki ja :D Wyobraźnia mnie poniosła i utworzyłem takie oto ciacho.

Potrzebujemy:
Spód:
*140 ciastek(u mnie krakuski zbożowe),
*50g płatków śniadaniowych(u mnie kuleczki czekoladowe, można 200g ciastek j.w),
*50 g płatków owsianych,
*80 ml oleju(u mnie z orzechów włoskich,

Ciastka i płatki blendujemy na proszek, mieszamy z olejem, wykładamy na wyłożoną papierem blaszkę, ugniatamy i pieczemy w 180 stopniach ok 15 minut.

Masa jabłkowa:
*1,5kg kwaśnych jabłek(u mnie mix dojrzałych i lekko niedojrzałych papierówek),
*1/3 szklanki wodu
*galaretka malinowa(jedno opakowanie),
*2-4łyżki miodu lub cukier(ja dałem 3ł miodu ale należy do smaku)
*100g herbatników petit beaurre.

Jabłka kroimy na mniejsze kawałki, dusimy z wodą pod przykryciem(ja nie obierałem, tylko umyłem). Gdy zmiękną, blendujemy je na mus, dodajemy miód i galaretkę i mieszamy do rozpuszczenia. Wylewamy na jeszcze ciepły spód, układamy warstwę herbatników i odstawiamy do wystygnięcia

Jogurt czekoladowy:
*400ml jogurtu naturalnego,
*100g gorzkiej czekolady 70%,
*1-2łyżki miodu.


Czekoladę roztapiamy, dodajemy miód. Gdy ostygnie, miksujemy z jogurtem do połączenia i wylewamy na herbatniki.

Kruszonka arachidowa
*80g wyłuskanych orzeszków ziemnych,
*2 łyżki miodu,

Orzechy w blenderze mielimy na ,,proszek", w rondelku rozpuszczamy miód, łączymy z orzechami i odstawiamy do ostygnięcia. Następnie kruszymy w rękach na masę jogurtową. Całość chłodzimy i zajadamy.

Użyłem blaszki 30x20cm, oraz jasnego lipowego miodu.

1 komentarz: