Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu

Social Icons

Popular Posts

Subscribe Via Email

Sign up for our newsletter, and well send you news and tutorials on web design, coding, business, and more! You'll also receive these great gifts:

wtorek, 9 sierpnia 2016

Moji rodzice obchodzą rocznicę ślubu, i nie wypadało by by nic nie dostali od swojego syna dlatego poszedłem do sklepu by im coś kupić i nic nie wpadło mi w oczy dlatego wymyśliłem że dostaną coś naprawdę ode mnie własnoręcznie zrobione gdyż jak wiemy takie prezenty są najlepsze  :).

Na spód(foremka 15 cm)
*ok 8 biszkoptów,
*napar z kawy do nasączenia,

Masa serowa:
*500 g twarogu,
*pół szklanki mleka kokosowego,
*żelatyna zrobiona na proporcję 0.5 l płynu wg opakowania,
*100 g chałwy waniliowej,
*4-5 łyżek cukru pudru.

Polewa truskawkowa:
*2 garstki truskawek,
*pół szklanki mleka kokosowego,
*2 łyżki cukru pudru,
*2 łyżeczki żelatyny.

Do ozdoby:
*3-4 kostki gorzkiej czekolady,
*jeżyny,
*wafle ryżowe,
*orzechy.

Biszkopty moczymy w kawie i układamy w foremce. Składniki na masę serową blendujemy na gładką masę i próbujemy i ewentualnie dosładzamy. Całość wylewamy na biszkopty i odstawiamy do stężenia. Truskawki blendujemy z mlekiem, cukrem i rozpuszczoną żelatyną, po czym wylewamy na stężały ser.
Gotowy ,,wypiek" ozdabiamy wg uznania.

Smacznego:)

0 komentarze:

Prześlij komentarz