Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu

Social Icons

Popular Posts

Subscribe Via Email

Sign up for our newsletter, and well send you news and tutorials on web design, coding, business, and more! You'll also receive these great gifts:

niedziela, 14 sierpnia 2016

Dziś dla odmiany zaserwuję swój 5 posiłkowy jadłospis. W sumie to zmotywowało mnie troszkę do ciekawszego komponowania menu niż kasza z warzywami i wymieszane wszystko :). Starałem się aby nie było nudno ;)

Śniadanie:
Kasza gryczana z warzywami(kalafior, cukinia, brokuł, pieczarki, ciecierzyca) z pomidorami od babci, pestkami dyni, zmielonym siemieniem i natką<3

w czasie gotowania zjadłem małą papierówkę

II Śniadanie:
Ciasto z ryżu, daktyli i buraków z jabłkami, tahini i dodatkowo nie ma na zdjęciu ale zjadłem masło orzechowe wymieszane z kakao jako polewa oraz ogórki gruntowe z pieprzem:P

Obiad:
Pulpeciki z kaszy jaglanej, natki i kalafiora podane na młodej kapuście duszonej z pomidorem i dynią z tofu wędzonym, cebulką, z olejem sezamowym, czarnuszką i słonecznikiem, oliwki.

Podwieczorek:
,,makaron" z cukinii z jabłkiem z cynamonem oraz sosem kokosowo-sezamowym(z wiórek i tahini) +śliwka

Kolacja:
,,nachosy" owsiano-żytnie z pastą z masła orzechowego, soczewicy i marchewki, potrawka warzywna(cukinia, cebula, kalafior, pieczarki), pomidor i ogórek z pesto jarmużowym i orzechy włoskie :)


I się udało pierwszy w życiu jadłospis w 100% wegański :)

4 komentarze:

  1. No to ja czekam na przepisy na nachosy, ciasto, pulpety... :) Czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszą się piszą :D Bo ja gorąca głowa wszystko robię z rzeczy które mam na widoku ew. na pierwszym planie w półce

      Usuń
  2. Na nachosy i ja czekam :p Ciasto buraczkowe baaaardzo ciekawe. I ten makaron z cukinii cudowny, nigdy go nie jadłam, bo musiałabym go skubać nożem (nie mam takiej temperówki specjalnej), aż szkoda :( Zwłaszcza na słodko!

    OdpowiedzUsuń