Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu

Social Icons

Popular Posts

Subscribe Via Email

Sign up for our newsletter, and well send you news and tutorials on web design, coding, business, and more! You'll also receive these great gifts:

sobota, 20 sierpnia 2016

I dziś kolejny wpis z serii co jem. Powiem wam że ostatnio mam ciągotę na słodkie śniadaniowe owsianki. A dzisiejszy obiad został zainspirowany przez Anię :) Trochę słabo że jeszcze tylko parę dni wakacji i szkoła. :/ No ale cóż takie życie i przed tym się nie ucieknie, można jedynie je przespać, ale czy warto? Nie sądzę. Dziś w menu trochę soji się pojawiło więcej jak nigdy a to za sprawą zakupów internetowych i dziś zrobiłem własne mleko sojowe oraz tofu.

I. Śniadanie:
Jaglanka z tartym selerem i dynią na mleku sojowym z siemieniem i cynamonem, a na wierzch : brzoskwinia i jabłko(papierówka) posypane kakao i migdałami. A do tego duża czarna kawa.

II. 2 śniadanie:

Zrobiłem okarecznicę czyli jajecznicę z okary z pieczarkami, cebulką, papryką i masą przypraw, a do tego 3 wafle ryżowe cieńkie z awokado i pieprzem, oraz 2 nieduże pomidorki malinowe z bazylią.

chwilę później zjadłem kostkę gorzkiej czekolady.

III.Obiad:
Zrobiłem zupę krem z kalafiora z masłem orzechowym a w środku ryż brązowy i ciecierzyca.(włoszczyzna, kalafior, cebulka czerwona, nać selera, sos sojowy, marchew).

IV.Podwieczorek:
Niby brownie w miseczce czyli pudding z siemienia z kakao i cukinią, a na wierzch śliwki z podwórka polane korzennym kremem z pieczonej dyni i orzechy włoskie(więcej w środku) która ostatnio codzień u mnie króluje, szkoda że dopiero w tym sezonie zacząłem ją jeść :D.
V.Kolacja:
Potrawka z cebuli, fasolki, pomidora, bakłażana, zielonej papryki  i brokuła z czarnuszką  posypana upieczonym w przyprawach tofu, kasza pęczak, surówka z pekinki i pomidora z awokado i buraczki z chrzanem+ parę koktajlówek od babci :)
Do tego łyknąłem kawę zbożową z mlekiem sojowym(pół na pół)


W międzyczasie przechrupałem ogórka i trochę(no trochę więcej) kapusty kiszonej bo taaaka pyszna :D

2 komentarze:

  1. Apetycznie ale nie za mało jak na Ciebie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem nie zastanawiałem się, bo mam energię na codzień :) A przykładowo w kolacji to kasza pod spodem jest, nie tylko te parę ziarek na górze :) Zupa też bardzo treściwa bo na masie włoszczyzny i kalafiora(gęsta jak manna)

    OdpowiedzUsuń