Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu

Social Icons

Popular Posts

Subscribe Via Email

Sign up for our newsletter, and well send you news and tutorials on web design, coding, business, and more! You'll also receive these great gifts:

środa, 17 sierpnia 2016

Nie wiem czy wiecie ale pewnie wiecie ale Polskie dzieci i niemowlęta zjadają o POŁOWĘ warzyw mniej niż to zalecane. Nie dziwię się bo takiej mamusi łatwiej zdjąć foljikę z batonika niż obrać marchewkę i tak mały bobas rośnie i uważa że jedzenie warzyw to dla królika a nie myśliwego który potrzebuje energii i schabu!.  A wystarczy od małego proponować różne pyszne warzywa najlepiej żeby się dobrze kojarzyły to papryka, słodkie malinowe pomidory, młode marchewki, ogórki czy chociażby pieczone warzywa korzeniowe czy kalafior. Tyle pyszności a wolimy i tak dzieci faszerować czekoladą pozbawioną kakao. Ja dziś wyskoczę z ciastem które jest słodkie i lepkie a więc myślę że nie jednemu bobasowi by zasmakowało( wszak ja bobasem nie jestem a wcinam że uszy się trzęsą... :D)

Potrzebujemy:

*200 g startej drobno marchewki,
*100g płatków owsianych zmielonych na mąkę,
*łyżka lnu zmielonego zalana 50 ml wody,
*pół szklanki wody,
*łyżka miodu,
*łyżka syropu(u mnie daktylowy ale może być klonowy, z agawy lub miód),
*łyżka oleju(u mnie sezamowy),
*2 łyżki wiórek kokosowych.

Wykonanie:

Piekarnik nagrzać do 180 stopni. Wszystkie składniki razem połączyć i przełożyć do wyłożonej papierem do pieczenia keksówki, wyrównać. Piec ok 30-45 minut bez termoobiegu. Podawać na po wystudzeniu. Pasuje do masła orzechowego, powideł i przegryzany jabłkiem :D

Słoiczek pełni rolę opakowania dla domowego masła;)

4 komentarze:

  1. Z warzywami to nasze niezawodne Trio nadrabia te braki i jest ponad normę :P A ciacho na pewno pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ciasta z marchewką, pycha :)
    choć ostatnio najchętniej robię z cukinią

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam cukinię pokrajać i jabłko i polać masłem orzchowym i posypać cynamonem :D

      Usuń
  3. Bardzo lubię marchew w wypiekach! :)
    Zapraszam do siebie - www.jedzrosliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń