Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu

Social Icons

Popular Posts

Subscribe Via Email

Sign up for our newsletter, and well send you news and tutorials on web design, coding, business, and more! You'll also receive these great gifts:

środa, 24 sierpnia 2016

Dziś chciałem wykorzystać resztkę czerwonej kapusty która mi została, a nie miałem ochoty na surówkę z niej tak więc postanowiłem wykonać taką potrawkę, która okazała się smaczna :).


Potrzebujemy:
*150 g pieczarek,
*ząbek czosnku,
*marchewkę,
*gruby plaster selera,
*pół sporego kabaczka,
*2 łyżki koncentratu pomidorowego,
*200g kalafiora
*sól, pieprz,
*po 1/2 łyżeczki: curry, papryczki słodkiej, ostrej i wędzonej, oregano, majeranku.
*łyżka oleju



Na patelni rozgrzewamy olej wrzucamy
pokrojone pieczarki, a po chwili dajemy pokrojone w kosteczkę: patison, marchew i seler. Dusimy na małym ogniu na wpół miękko, a w tym czasie szatkujemy kapustę. Kapustę i koncentrat wrzucamy na patelnię, podlewamy wodą i dusimy pod przykryciem do miękkość, na koniec dajemy przyprawy i podrobionego kalafiora i podduszamy do jego miękkości. Podajemy z kaszą bądź ryżem. Doskonale smakuje posypane dużą ilością zieleniny i np sera wędzonego.






Wyszedł sękacz(warstwy) :D



2 komentarze:

  1. No świetna taka potrawka a sękacz pierwsza klasa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam połączenie kalafiora z curry ;) A sękacza bardzo lubię, już tak dawno nie jadłam :D

    OdpowiedzUsuń