Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu

Social Icons

Popular Posts

Subscribe Via Email

Sign up for our newsletter, and well send you news and tutorials on web design, coding, business, and more! You'll also receive these great gifts:

sobota, 27 sierpnia 2016

Loooodyy!! :D Upał jak na początku wakacji, człowiek myśli jak by się ochłodzić i przy chodzi mu do głowy pomysł na lody.....z cukinii. Były już z kalafiora(i nadal są popularne widzę) Proponuje dwie wersje: cytrynowe i truskawkowe, aby je wykonać potrzebujemy:

*średnia cukinia,
*garść truskawek,
*1/3 cytryny,
*parę listków mięty(ja dałem dodatkowo liścia oregano kubańskiego)
*Do osłodzenia: 2-5 łyżek do smaku(miód/syrop z agawy/klonowy/u mnie daktylowy)
*trochę czasu ok 2-3 godziny.


Cukinię dzielimy na pół, jeśli ma miękką skórkę to jej nie trzeba obierać. Połowę kroimy w kostkę i wrzucamy do miseczki, z drugą połową robimy to samo i wrzucamy do drugiej miseczki.

Smak cytrynowy:

Do jednej miseczki dodajemy 1/3 cytryny, listki mięty i słodzidło a całość blendujemy na krem.

Smak truskawkowy:

Do drugiej miseczki dajemy truskawki, słodzidło, łyżkę soku z cytryny i również blendujemy na krem.

Obydwie miseczki wkładamy do zamrażalnika i mieszamy widelcem co 30 minut, aż usyskamy ulubioną konsystencję(u mnie 4 podejścia do mieszania).


Podałem je z mango i masłem orzechowym :)

Następnym razem postaram się mieć mleczko kokosowe na stanie i je dodam co napewno wzbogaci wyjściowy produkt.

1 komentarz: