Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu

Social Icons

Popular Posts

Subscribe Via Email

Sign up for our newsletter, and well send you news and tutorials on web design, coding, business, and more! You'll also receive these great gifts:

niedziela, 5 czerwca 2016

Często mam tak że zaglądam do lodówki i albo jest multum rzeczy albo 3 podstawowe składniki jakieś i staram się je w pełni wykorzystać. Dziś w lodówce ujrzałem cukinię którą postanowiłem połączyć w słodkie(w granicy przyzwoitości) danie i tak oto powstało ,,surowe brownie/ciastko z cukinii.


*3łyżki płatków owsianych,
*łyżka zmielonych otrąb żytnich,
*łyżeczka zmielonego siemienia lnianego,
*pół niedużej cukinii,
*łyżeczka kakao
*łyżeczka miodu(lub więcej, ew syrop klonowy/inne zdrowe słodzidło)
*5 łyżek mocno ciepłego mleka/wody

Do podania: Owoce, ricotta bądź twarożek czy jogurt, polecam przełożyć bądź nadziać masłem orzechowym lub tahini.

Wykonanie:

Płatki, zmielone otręby, siemię lniane i kakao zalewamy 5 łyżkami mleka, mieszamy. Cukinię trzemy na najdrobniejszych oczkach, do mieszanki płatków dajemy cukinię oraz miód i mieszamy do dokładnego połączenia ew dosładzamy lub dokakaowywujemy. Przekładamy do pojemniczka(u mnie pudełeczko po serku) i wkładamy do lodówki na ok 2-3h a najlepiej na całą noc.

1 komentarz: