Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu

Social Icons

Popular Posts

Subscribe Via Email

Sign up for our newsletter, and well send you news and tutorials on web design, coding, business, and more! You'll also receive these great gifts:

piątek, 17 czerwca 2016

Dziś przepis na pyszny słodki zamorski pulpecik wieprzowy a więc potrzebujemy:

*Znajomości internetu,
*stu procentowej odpowiedzialności,
*zgody reszty domowników jeśli nie mieszkamy sami,
*Odwiedzić ten LINK
*Przeczytać recepturę LINK
*Zastanowić się jeszcze raz i ewentualnie wykonać powyższe punkty.

Teraz gdy dociera do nas kudłata kulka należy zapewnić jej odpowiedniej wielkości lokum, dać wodę w poidełku, co dzień dawać porcję karmy oraz świeżych warzyw i owoców i dać spokój na parę dni a po tym czasie zacząć dawać pokarm z ręki. Nasz pulpecik odwdzięczy się słodkim pokwikiwaniem a w przyszłości gdy zapomnimy sypnąć karmy sam podniesie alarm :D. Pamiętajcie to nie zabawka. Celowo podaje stronę z adopcjami gdyż to lepsze niż nakręcanie hodowli masowych dla sklepów zoologicznych. Sam mojego Władka w jakiś tam sposób ,,uratowałem" A lepiej opowiem wam całą historię:
To było w przerwie między Bożym narodzeniem a Sylwestrem. Przeglądając OLX zobaczyłem że ktoś dosłownie niedaleko mnie chce oddać prosiaczka gdyż to był ,,nietrafiony prezent" a dziecko ma alergię. Dlatego na drugi dzień mała batalia z rodzicami a raczej cały dzień wytrzymałem bez pyskowania i pomagałem we wszystkim by na końcu im powiedzieć o zamiarach. ZGODZILI SIĘ!! Pojechaliśmy po niego był taki malutki. Jego lokum na pierwsze 4 dni to duża wanienka plastikowa dla niemowląt :D. Ale w zamówieniu była już duża klatka w której jest do dziś. Władzio jest z nami ok 2 lata, a jego wiek określam na ok 2,5 może troszkę więcej.

3 komentarze:

  1. Śliczna świnka morska i ma urocze imię :) Taki przyjaciel na zawsze.... tęsknię za moim Tuptusiem, który był króliczkiem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Władek wynika z mojego zafascynowania do serialu ,,Czas honoru" i imienia jednego z bohaterów. Ja chciałem mieć królika ale bym nie zniósł dogadywania w stylu: No to kiedy pasztet itp,, wiesz ludzie jacy są". A twój Tuptuś uroczy widziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam i takie pulpeciki i królika :)

    OdpowiedzUsuń