Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu

Social Icons

Popular Posts

Subscribe Via Email

Sign up for our newsletter, and well send you news and tutorials on web design, coding, business, and more! You'll also receive these great gifts:

sobota, 25 czerwca 2016

Fala upałów ale co mi tam- Uwielbiam to, zwłaszcza że już nie wyglądam tak strasznie-teraz bym się opisał ,,pryszczaty nastolatek. Wczoraj wreszcie wyszłem na krótką przejażdżkę rowerem. ^^
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lubię tą porę za obfitości w jakie jest ubrana. Dziś znów poeksperymentowałem i zrobiłem bardzo pyszną sałatkę. Jako podstawy użyłem miksu sałat-lodowej i masłowej z ogródka, na której spoczęła reszta składników, które kontrastowały z sosem a'lla camembert.

Potrzebujemy:
*2-3 garście ulubionych sałat
*1/3 dużej cukinii lub 1/2 mniejszej,
*pomidor,
*1/2 -1/4 awokado,
*nektarynki.
*różyczka brokułu.

Na sos:
*50g sera camembert,
*2 łyżki jogurtu naturalnego,
*parę kropel soku z cytryny,
*szczypta soli,
*szczypta świeżo zmielonego pieprzu,
*2 szczypty ziół prowansalskich.

Umytą sałatę rwiemy na strzępy, układamy na talerzu. Cukinię kroimy wzdłóż na 4 i w plasterki, posypujemy solą i pieprzem. Grillujemy do ulubionego stadium. Pomidory i nektarynkę kroimy w ósemki. Również grillujemy. Na sałatę wykładamy cukinię, na nią pomidor, i nektarynkę oraz awokado pokrojone w dużą kostkę, Całość posypujemy drobno rozdrobnionym surowym brokułem i polewamy sosem. Smacznego! :)

4 komentarze:

  1. Awokado nie dla mnie, ale resztę porywam! Pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzieś nawet u Ciebie wyczytałem że nie lubisz i wstawiając tą sałatkę wpadłaś mi do głowy :) Awokado nie jest obowiązkowe, kolorystycznie by tu buraczek np pasował zamiast :)

      Usuń
  2. Ja też uwielbiam upały ;)
    A sałatka super - tyle pysznych smaków łączy ;)

    OdpowiedzUsuń