Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu

Social Icons

Popular Posts

Subscribe Via Email

Sign up for our newsletter, and well send you news and tutorials on web design, coding, business, and more! You'll also receive these great gifts:

czwartek, 23 czerwca 2016

Już 3 albo 4 dzień bez wychodzenia z domu, prawie dostaje nerwicy. Już mam dość wszystkiego. Wszystko spowodowane tym że zachorowałem na ospę. Dziś chyba rodzic pójdzie za mnie po świadectwo. A ja kolejny ,,piękny" dzień w 4 ścianach. Czuje się jak w więzieniu. Wczoraj dodatkowo tak nie miałem na nic siły że wszędzie się wlokłem. Ale mniejsza o to.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Chodzicie do szkoły? Jak wam idzie, zadowoleni jesteście z ocen końcowo rocznych? :).
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja wychodzę wam na przeciw z pyszną sałatką która ochłodzi wasze emocje po gorącym zakończeniu roku nauki.

Potrzebujemy:
*3 garście listków szpinaku,
*2 garście truskawek,
*garść nerkowców,
*3 łyżki jogurtu naturalnego,
*parę listków mięty,
*sok z cytryny,
*garść pomidorków cherry.
*kawałek sera(kozi, capri, twaróg wędzony bądź feta.)

Szpinak myjemy i osuszamy, umieszczamy w miseczce, skrapiamy sokiem. Na szpinaku układamy pokrojone w połówki lub ćwiartki truskawki i pomidorki. Posypujemy pokruszonym serem i polewamy sosem i posypujemy orzechami.

Sos: listki mięty drobno siekamy, mieszamy z jogurtem, odstawiamy na 30 minut, po czym polewamy sałatkę.

Smacznego! :)

5 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo smacznie i apetycznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I taka była :) Aczkolwiek zdjęcie nie przedstawia jej tak jak ją oczy widziały :)

      Usuń
  2. Zdrówka ♥

    Ładne zmiany na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe zestawienie :) Jakoś nie mogę się przekonać do szpinaku z owocami :P

    OdpowiedzUsuń