Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu

Social Icons

Popular Posts

Subscribe Via Email

Sign up for our newsletter, and well send you news and tutorials on web design, coding, business, and more! You'll also receive these great gifts:

wtorek, 28 czerwca 2016

Wakacje, myślę sobie trzeba jakoś rozpieszczać rodziców :D(Pewnie ktoś z was czuje tu podstęp? Ależ skąd(no może troszkę)). Tak czy siak, nie wiem jak wy ale ja lubię zrobić coś pysznego co posmakuje moim rodzicom. A oto pomysł na śniadanie które wywoła uśmiech na ustach mamy i niebo w jej kubkach smakowych.

Potrzebujemy:
*Bułkę(niestety pszenna ale moja mama je kocha), polecam bułki razowe, lub chlebek(2 kromki),
*2-3 suszone pomidory z zalewy odsączone,
*Serek kanapkowy(ja użyłem serka Bieluch w okrągłym pudełeczku naturalnego) ok pół opakowania, bądź ricotta,
*1/4 dużej papryki,
*parę listków bazylii,

Dodatkowo:
*owoc sezonowy(u mnie morela), (Witaminki)
*kawałek dobrej czekolady z orzechami,(dla ukojenia nerwów przed całym dniem z swoimi dzieciakami :P),
*kawka.(dla pobudzenia)

Bułkę kroimy na pół, smarujemy obficie serkiem, układamy pokrojone w paski suszone pomidory i paprykę, na wierzch dajemy listki bazylii.  Podajemy z ulubionymi dodatkami. :) Smacznego :)

3 komentarze:

  1. Moja mama kanapki je na kolację i to zazwyczaj z masłem a do tego gotowane jajko lub bez masła z makrelą wędzoną i do tego jakieś warzywa... czasem je domową polędwicę

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo apetycznie! :-)

    OdpowiedzUsuń