Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu

Social Icons

Popular Posts

Subscribe Via Email

Sign up for our newsletter, and well send you news and tutorials on web design, coding, business, and more! You'll also receive these great gifts:

piątek, 3 czerwca 2016

Ostatnie upały dały swe znaki, lecz ja się przygotowałem tą pyszną orzeźwiającą sałatką, która dodatkowo wspaniale nawadnia organizm dając dodatkowo całą gamę witamin i minerałów.

Składniki: 2 porcje:
*seler naciowy(3-4 łodyżki),
*pół dużej kalarepy,
*duże jabłko(u mnie odmiana Lobo),
*1/4 ulubionego rodzaju papryki(polecam żółtą lub czerwoną),
*garść listków świeżej młodej mięty,
*Pół średniego ogórka świeżego,
*3-4 łyżki jogurtu typu greckiego
*parę kropel soku z cytryny
*garść posiekanych migdałów
*szczypta pieprzu


Seler, jabłko, kalarepę i paprykę kroimy w kostkę, ogórka w półplasterki. Warzywa wrzucamy do miski skrapiamy sokiem, posypujemy pieprzem, dodajemy migdały, miętę i jogurt, mieszamy razem do połączenia. Można jeść odrazu lecz polecam odstawić na pół godziny do lodówki a następnie podawać. Jeśli ktoś chce może wymieszać sałatkę z łyżeczką miodu lub gotową porcję polać płynnym, najlepiej lipowym miodem. Smacznego



Wiem że moje zdjęcia są lekko mówiąc niezbyt zachęcające ale ja nie mam umiejętności i sprzętu do profesjonalnej fotografii. Jednakże uważam że moje starania przyniosą skutek że uda mi się poprawić ich jakość oraz wprowadzić jakąś oprawę.

4 komentarze:

  1. Zdjęciami się nie martw bo nie są złe :) Moje to są tragiczne :P

    A sałatka na pewno smaczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a twoje zdjęcia są ,,żywe" i w moim guście(bo lepszych sam nie zrobię) a mam zasadę nie wymagaj więcej niż sam potrafisz :)

      Usuń
    2. Dziękuję ;) Miło, że chociaż jednej osobie się podobają, jednak wiem, ze wiele, wiele, wiele.... im brakuje ;) A Twoje zdjęcia na prawdę nie są złe poza tym liczy się jeszcze atmosfera i teść bloga a to Twój blog posiada ;)

      Usuń
  2. Sałatka w naszym guście :) Koniecznie musimy zaopatrzyć się w seler naciowy :)

    OdpowiedzUsuń