Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu

Social Icons

Popular Posts

Subscribe Via Email

Sign up for our newsletter, and well send you news and tutorials on web design, coding, business, and more! You'll also receive these great gifts:

piątek, 10 czerwca 2016

Wczoraj byłem cały dzień na wycieczce klasowe i było świetnie, zwiedziliśmy Sandomierz m.in czyli śladami ojca Mateusza  :D.

Chciałbym wam dziś przedstawić swoją opinie na temat BIO hummusu z suszonymi pomidorami oraz pomidorowego pasztetu sojowego-wszystko od primaviki.

To na początek pasztet sojowy z pomidorami

Otwarłem opakowanie, zapach taki typowy dla past które sam robię na bazie soczewicy, odpowiadający mi. I pierwszy zonk a mianowicie próbuje a tu kojarzę smak z znanymi ,,pasztetami drobiowymi" pewnej firmy na P. które defacto jako dzieciak uwielbiałem. Lecz pasztet wydaje mi się mało kwaskowy i mógłby być mocniej pomidorowy oraz pieprzny. Ogólnie nie jest zły. Ten słoiczek zjadłem do posiłków łyżeczką aczkolwiek następny wykorzystałbym jako lepik do kotletów warzywnych lub na kanapki.

Podsumowanie:
Czy kupię: myślę że za jakiś czas napewno.
Cena: nie pamiętam gdyż ,,na biega" kupiony
Ocena: 6/10
Zdjęcie ze strony producenta gdyż swój zjadłem a nie chcę czystego słoiczka przedstawiać
Teraz pora na produkt który podbił moje kubki smakowe a i nie tylko moje:
Bio hummus z suszonymi pomidorami:
Zapach produktu nie jest jakoś piorunująco intensywny jakiego bym się spodziewał po produkcie z suszonymi pomidorami, lecz próbując go wyczuwam idealną pastę roślinną z ,,wędzonym" posmakiem suszonych pomidorów, który przyćmił na pewno smak tahini której nie wyczułem wogóle. Ma stałą gęstą i kremową konsystencję z kawałkami suszonych pomidorów, która sprawdzi się i na kanapki czy wafle ryżowe, oraz jako dip do warzyw. Ja planuje go wykorzystać jako lekko rozcieńczony wodą sos do brokuła, marchewki i kalafiora duszonych z ryżem. Samą pastę dałem do spróbowania cioci i mamie ta pierwsza tak zachwycona zrzuciła pasztet mięsny z kanapki i zjadła z hummusem a mama powiedziała że nie zbyt jej smaki i woli suszone pomidory osobno na kanapce.
Podsumowanie:
Czy kupię: Jeśli tylko zobaczę go w sklepie :)
Cena: tak samo jak wyżej ;/
ocena: 9/10

4 komentarze:

  1. Pamiętam, że hummus z suszonymi pomidorami BIO bardzo mi smakował :) Teraz firma wprowadziła na rynek nowy hummus z suszonymi pomidorami... co zabawne skład jest taki sam jak hummusu BIO tylko nazwa inna bo bez tego słowa ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie używają surowców z upraw nie biologicznych. Ale szczerze? Nie patrzę na Bio itd ważne żeby nie świeciło się od wosku ani nie było jakieś nienaturalnie wielkie. Dlatego staram się kupować od rolników na bazarku którzy widać że świeżo z pola wyszli i czasem nawet buty jeszcze ich swiadczą o tym. Lub w sklepie obok domku też widać że spoko bo nie są wielkie pomidory itp.

      Usuń
    2. Ja również nie patrzę na BIO tylko to BIO jest zazwyczaj droższe :P U mnie na bazarku sprzedaja handlowcy co sypią kupę nawozu, więc nie kupuje ;/

      Usuń
  2. Jadłyśmy już kilka wege pasztetów i paprykarzy tej firmy ale nie tych :) Zawsze były smaczne choć wiadomo, że domowe lepsze :D

    OdpowiedzUsuń