Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu

Social Icons

Popular Posts

Subscribe Via Email

Sign up for our newsletter, and well send you news and tutorials on web design, coding, business, and more! You'll also receive these great gifts:

niedziela, 19 czerwca 2016

Ta notka będzie poświecona z czego najczęściej korzystam w kuchnii.

Na pierwszy ogień to chyba nikogo nie dziwi jest nóż. Używam 4 różne najczęściej


*obieraczka typu Y-polecam ją jest świetna do marchewek, pietruszki, ogórków i innych podłużnych warzyw choćby cukinii oraz... palców :D 


*nóżyk do obierania-używany najczęściej do obierania ziemniaków, buraków i selera.



*nóż do krajania-dość krótki nóż używany najczęściej, dobry do warzyw, pasztetów (roślinnych) innymi słowy chyba najbardziej wszechstronna maszyna.




*Nóż długi z piłką-używam go do krojenia chleba na kanapki, dzięki piłce nie strzępi chleba i nie rwie go, ostatnio sprawdziłem i stwierdzam że dobrze kroi pomidory :D.



Na drugim miejscu plasuje się blender, używam blendera marki Philips model. HR1642/00 i polecam ten sprzęt gdyż nie ukrywam często dostaje po tyłku, i masło orzechowe ukręci i tahini. Dobra maszyna. Ostatnio nawet mąkę gryczaną zrobiłem. 




Skoro już o miksowaniu zacząłem to jeszcze używam sprzętu mojej mamy a mianowicie miksera Zelmer ZHS1205S który jest co prawda starszą wersją niżej prezentowanego ale trzyma jeszcze ,,fason"

Prócz tego używam rondelka, patelni, garnka parowego oraz czasem takiego żeliwnego ,,kociołka" a zdjęć jak wyglądają nie będę wstawiał gdyż chyba każdy wie :)


zdjęcia nie są mojego autorstwa 

2 komentarze:

  1. Używam wszystkich tych sprzętów i wiele innych - bardzo ważną rolę w mojej kuchni pełni sitko, w którym płuczę kaszę jaglaną, a także blender kielichowy, w którym miksuję koktajle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Blender oraz mikser planetarny to po prostu nasze ukochane dzieci w kuchni a zwłaszcza w cukiernictwie :)

    OdpowiedzUsuń